Klachten
Klachten
Gaat er iets niet goed?
Loopt het niet als verwacht, is een product defect of verkeerd geleverd? Neem dan contact met ons op via de mail op info@koicarehoekschewaard.nl
We proberen het probleem dat zo snel en goed mogelijk voor je op te lossen. Neem je contact op per email dan krijg je altijd binnen 1 werkdag een terugkoppeling van ons met het plan van aanpak. Het probleem zal altijd binnen een termijn van 14 dagen worden verholpen.
Mocht je om de een of andere reden toch nog ontevreden zijn en kunnen we dit samen niet oplossen, dan kun je je richten tot de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Meer details over hoe dit precies werkt vind je op hun site (www.sgc.nl) en in onze Algemene voorwaarden, die zijn opgesteld door de Consumentenbond en de Thuiswinkelorganisatie. Tevens kunt u ook terrecht op de volgende website voor uw klachten (Europese online geschillenplatform (ODR)): http://ec.europa.eu/consumers/odr/
“Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).”
Bij Koi Care Hoekschewaard draait het om de vijver het aquarium en jou, dus ook bij dit soort dingen! Daarom hebben we gelukkig de geschillencommissie nog nooit nodig gehad. We houden graag ons serviceniveau meer dan op peil. Dus ook als je een opmerking voor verbetering hebt, horen we dit graag.
uit voorraad
bedenktijd
vanaf € 25,-
week geopend
Neem contact met ons op
Koi Care Hoeksche Waard
Mijlweg 6D (201)
3295 KH ‘s-Gravendeel
E: wim@koicarehoekschewaard.nl
E: info@koicarehoekschewaard.nl
T: 06 – 53 50 62 14
T: 085 – 222 02 89
Geopend:
Ma t/m Vr: 13:00 – 17:00 uur
Vrijdagavond van 19.00 – 21.00 uur
Zaterdag: 10:00 – 16:00 uur
Rekeningnummer: NL71RABO0307997057
KvK nummer: 64791106
BTW nummer: NL041814666B03