Service & garantie
Ongekende service Koi Care Hoekschewaard
Service & Garantie
Ongekende service Koi Care Hoekschewaard
Schade aan uw koi of producten is vanzelfsprekend een vervelende kwestie en is helaas niet altijd te voorkomen. Al streven wij daar natuurlijk wel altijd naar. Met ons gepassioneerd en deskundig personeel bieden wij u een uitstekende service op het gebied van koi en alle producten die daarmee samenhangen.
Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld dit dan zo snel mogelijk. Op deze pagina kunt u lezen hoe dergelijke zaken meldt bij ons. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie.
Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
uit voorraad
bedenktijd
vanaf € 25,-
week geopend
Neem contact met ons op
Koi Care Hoeksche Waard
Mijlweg 6D (201)
3295 KH ‘s-Gravendeel
E: wim@koicarehoekschewaard.nl
E: info@koicarehoekschewaard.nl
T: 06 – 53 50 62 14
T: 085 – 222 02 89
Geopend:
Ma t/m Vr: 13:00 – 17:00 uur
Vrijdagavond van 19.00 – 21.00 uur
Zaterdag: 10:00 – 16:00 uur
Rekeningnummer: NL71RABO0307997057
KvK nummer: 64791106
BTW nummer: NL041814666B03