Vezendinformatie
Koi Care Hoekschewaard hecht veel belang aan een veilige en snelle levering van de door u gekochte producten.
Daarom werken wij samen met PostNL om uw bestellingen zorgvuldig af te leveren.
Alle bestellingen worden door onze medewerkers zelf ingepakt en aangeleverd aan PostNL.
Op die manier kunnen wij garanderen dat uw bestelling altijd op een veilige manier verpakt is. De kosten bedragen per verzending zijn verschillend. Voor een normale verzending per post of GLS € 4,95.
Wat zijn de kosten voor verzending?
Uw bestelling wordt verzonden voor € 4,95 (tot 30 kg en een maximale grootte van 100 x 70 x 58 cm). Is uw orderwaarde boven de € 25,- dan wordt uw bestelling gratis verzonden.
Heeft u een adres die buiten Nederland valt, dan wordt er een extra bijdrage in rekening gebracht.
De verzendkosten worden automatisch in onze webshop berekend.
Indien u niet thuis bent bij de levering
Indien u niet thuis bent en de bodedienst kan de bestelling niet afleveren dan zal deze middels een formulier in de briefenbus aangeven dat deze geweest is en de andere dag de bestelling opnieuw zal aanbieden. Geeft u aan d.m.v. een notitie aan de deur dat deze bij de buren afgegeven kan worden en evt ook verrekend kunt worden dan zal de bodedienst dat ook op die manier afhandelen.
Snelheid van levering
Voor de meeste producten geldt dat voor 12.00 uur besteld, de levertijd 1-3 werkdagen (inclusief zaterdag) is.
Hierbij geldt dat 95% van alle bestellingen de volgende werkdag (ook op zaterdag) al thuis wordt bezorgd.
In een zeldzaam aantal gevallen is de levertijd langer dan 3 werkdagen.
Mocht dit het geval zijn, wordt de verwachte levertijd altijd met u gecommuniceerd.
uit voorraad
bedenktijd
vanaf € 25,-
week geopend
Verzenden van vissen of levende dieren
Vissen kunnen alleen via de site besteld en betaald
Deze worden niet verzonden en kunnen alleen zelf in de winkel worden afgehaald indien de temperatuur van het vijverwater boven de 12 graden is!
De reden dat wij die niet verzenden is dat wij niet garanderen dat deze levend aankomen daar wij het dan uit handen moeten geven aan een onbekende vervoerder.
We kunnen uiteraard wel tegen betalen de vissen komen brengen en in de vijver plaatsen.
Dit alles voor het welzijn van de vissen.
Voorwaarden:
- Uw bestelde artikelen moeten op voorraad zijn (mocht dit niet het geval zijn communiceren we dit altijd eerst naar u)
- We uw betaling hebben ontvangen
- U een verzendadres in Nederland of België heeft.
Wanneer verzenden jullie?
Wij verzenden uw bestelling op elke werkdag.
Indien wij echter gebruik maken van een bodedienst zoals GLS dan worden de pakketten op dinsdag en donderdag verzonden.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden wordt?
Zodra wij uw bestelling hebben verzamelt en klaar hebben gezet krijgt u van ons een e-mail met alle verzendinformatie.
Krijg ik een Track & Trace code?
Ja zeker, u krijgt meteen als wij uw bestelling klaar hebben staan een Track & Trace code per e-mail toegezonden.
Daar vindt u alle nodige informatie over uw bestelling.
Mijn pakket is er nog steeds niet, wat nu?
U moet in elk geval altijd rekening houden met een bezorgperiode van 1 a 2 dagen (tenzij anders gecommuniceerd).
Dat is de marge die PostNL hanteert. Zondag telt daarbij niet mee.
PostNL levert nog niet op maandagen, we houden u er van op de hoogte als dit wel het geval is.
Als u wilt weten waar uw pakketje, pak dan de mail erbij die u heeft ontvangen met daarin de Track & Trace informatie, daar staat namelijk alle informatie in die u nodig heeft.
Mocht het toch allemaal niet lukken of u komt er echt niet uit? Dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Neem contact met ons op
Koi Care Hoeksche Waard
Mijlweg 6D (201)
3295 KH ‘s-Gravendeel
E: wim@koicarehoekschewaard.nl
E: info@koicarehoekschewaard.nl
T: 06 – 53 50 62 14
T: 085 – 222 02 89
Geopend:
Ma t/m Vr: 13:00 – 17:00 uur
Vrijdagavond van 19.00 – 21.00 uur
Zaterdag: 10:00 – 16:00 uur
Rekeningnummer: NL71RABO0307997057
KvK nummer: 64791106
BTW nummer: NL041814666B03